tirsdag den 15. maj 2012

Ups :)


Jeg har længe kigget på både disse jeans fra H&M og den kendte halskæde fra Stig P, og nu har jeg endelig købt begge dele. Jeg har solgt en del ting på Trendsales de sidste par dage, og derfor synes jeg at jeg trængte til lidt forkælelse :-) Bukserne koster 249 og kan købes her! Halskæden koster 299 kr. og kan købes her - både i sølv og sort. På H&M's hjemmeside kan du bruge rabatkoderne: 1304 og 9690.

Jeg er jo igang med at tabe mig, så det er lidt dumt at købe jeans nu - og jeg er også meget spændt på om jeg kan passe dem. Jeg har altid haft problemer med jeans og størrelserne, men jeg krydser fingre :)

Jeg skal vejes i aften, og jeg er sindsygt spændt! Jeg var nede og træne med min mor igår - og jeg støder så på Morten dernede, hvorefter han hiver vægten frem, jeg blev helt hvid i hovedet - for det var jeg slet ikke klar på. Det var jo først i dag vi havde aftalen :) Den dag jeg bliver vejet spiser jeg nærmest ikke noget, og jeg har næsten ikke noget tøj på når jeg tager hen for at blive vejet (hvert et gram tæller) :-)
KRYDS FINGRE FOR MIG I AFTEN!

4 kommentarer:

  1. Ej hvor nogle lækre køb. Elsker det :D Overvejer også at bestille bukserne. held og lykke i aften søde!

    SvarSlet
  2. Jaaa jeg elsker det også ret meget selv! :D glæder mig sådan til at modtage det.. Nu har jeg sukket efter den halskæde så længe :)
    Tusind tak, søde - jeg er meget spændt!

    SvarSlet
  3. nøj hvor er du altså bare heldig! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også meget glad allerede! :)
      Halskæden er allerede kommet, og den er helt fantastisk smuk..

      Slet