onsdag den 16. maj 2012

Mini-ferie


Fra i dag af har jeg hele 4 dages fri! Det føles skønt, og jeg håber at tiden vil gå sindsygt langsomt så jeg kan nå at nyde dagene (hvilket desværre aldrig sker). Mine fri dage skal bruges på kvalitetstid med min kæreste i aften, træning med min mor imorgen og mere kvalitetshygge med 3 af mine gode veninder imorgen aften, ellers har jeg faktisk ikke de vilde planer og det synes jeg er skønt! :-) Jeg glæder mig til, at få trænet en masse og ryddet op og gjort rent. Derforuden har jeg lånt mine forældres gamle VHS, så jeg er igang med at se alle de skønne tegnefilm, som mine forældre havde optaget da jeg var lille - Luftens helte, Darkwin Duck, Max og Mule, Nøddepatrujlen - det er helt fantastisk! 

Kan i alle have en skøn fridag imorgen! <3

2 kommentarer:

  1. Hvor ser du godt ud på det billede - og hører lige temaet fra "Luftens Helte" for mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er du sød! Tusind tak :)
      Det kan du tro jeg vil - det er bare ren barndom, hehe.

      Slet