fredag den 25. maj 2012

Books, books, books


Jeg har en svaghed for Fashion bøger. Synes de er hammer flotte og lækre at læse i. Jeg har desværre ikke selv nogle endnu, da nogle er en smugle peberet i pris - men der kan findes en masse lige her!
Synes de er flotte at have stående - og mit største ønske er at købe Chanel bogen, men eftersom jeg imorgen drager til Aarhus for, at erhverve mig min elskede Mulberry taske, må den bog nok vente :)

I dag tager jeg fri kl. 14 så jeg kan komme ud og nyde lidt af det skønne vejr, mens det stadig er her <3
Og i aften skal jeg med min mor, hendes bedste veninde og datter (føles som familie, da jeg har kendt dem hele mit liv) ind og se Simon Talbot, Elias Ehlers og en standupper mere jeg ikke lige kan huske. Jeg er sikker på det bliver herre sjovt.
Hvad skal i solskinsstråler bruge jeres fredag på?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar