onsdag den 30. maj 2012

4. vejning og In2zym

Til denne vejning, havde jeg taget 500 gram på, hvilket gjorde mig utrolig vred, trist og vildt frusteret, da jeg kæmper og kæmper! Men som Morten siger, så skal man finde det positive, og det var at jeg havde forvandlet 1,2 kg. fedt om til muskler, så jeg har passet min styrketræning, og det har båret frugt. Så selvom vægten gjorde mig deprimeret (lige så jeg var sekunder fra at græde) er jeg nødt til at fokusere på de gode ting, og komme op på hesten igen. Derfor har jeg nu har jeg besluttet mig for, at prøve noget nyt - In2zym har nogle rigtig gode produkter, som jeg nu har kastet mig ud i, at prøve. Jeg er ikke i tvivl, om at de nok skal have en effekt. De to produkter jeg skal igang med at prøve er Isolight og Bio factor, som du kan læse lidt mere om nedenfor:


ISOLIGHT:

IN2ZYM ISOLIGHT er det perfekte proteintilskud i forbindelse med sport, fitness og vægttræning samt i forbindelse med vægttab/diæt hvor kroppens muskelmasse ønskes bevaret. Eller ganske enkelt som det proteinrige og fedtfattige mellemmåltid.

IN2ZYM ISOLIGHT består af ultrafiltreret valleproteinisolat af højeste kvalitet og renhed, herunder beta Lactoglobulin, alpha Lactalbumin, bovin serum albumin, immunoglobulin og glycomacropeptid samt en komplet aminosyresammensætning rig på glutamin og arginin. Proteinisolatet fremstilles ved en unik produktionsmetode, der sikrer et meget lavt indhold af laktose og fedt. Samtidigt opnås en yderst høj biologisk værdi. Det betyder at koncentrationen af de forgrenede aminosyrer (BCAA) herunder isoleucin, leucin og valin er højt. Disse aminosyrer er essentielle i forbindelse med reparation og opbygning af muskelvæv. Samtidigt er det naturlige indhold af vigtige enzymer og immunoglobuliner bevaret.


BIO FACTOR:

Det er dokumenteret, at vækstfaktorerne i colostrum øger forbrændingen af fedt; nedsætter restitutionstiden og fremmer opbygningen af muskelvæv bl.a. gennem øget cellulær reproduktion. Samtidig styrker immunglobulinerne i colostrum immunforsvaret og har der igennem andre veldokumenterede positive effekter.

BIO FACTOR indeholder colostrumpulver med et højt indhold af naturlige vækstfaktorer og immunglobulinerne: IgG, IgA og IgM.

In2zym sælger rigtig mange gode produkter, som hjælper med både træning og vægttab. Jeg glæder mig enormt meget til, at se hvad produkterne kan gøre for mig. Jeg har kun positive ting, at sige om deres proteinbarer, som jeg elsker. Smagen er helt fantastisk, og de kan sagtens forveklses med en rigtig chokoladebar. Jeg har prøvet mange forskellige som fx Nupo, og dem kan jeg ikke få ned - jeg er altid vendt tilbage til In2zyms barer - de kan varmt anbefales, hvis du er på kur og mangler lidt sødt.

 Produkterne kan købes hos Morten René Pederzen i Fitness World eller på www.in2zym.com.


Sponsoreret indlæg.

4 kommentarer:

  1. Jeg ved du kan gøre det - også selvom du sikkert har været ked af resultatet. Men se fremad - det bliver bedre! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød! Tusind tusind tak for de søde ord :-)

      Slet
  2. Det var så lidt. Ville ønske jeg selv havde styrken til at tabe mig så meget som dig.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også kun fordi jeg har en personlig træner, og jeg ved at det er ham der skal veje mig.. Ellers har jeg også rygrad som en regnorm ;-)
      Alle kan, det er jeg slet ikke i tvivl om.

      Slet