tirsdag den 15. maj 2012

Jeg er glad :)


Juhuuuu - jeg har tabt endnu 1 kg!!!! Jeg var så nervøs for denne vejning, da jeg ved at jeg ikke har fået trænet så meget, som jeg burde! Men man må så sige, at de kære måltidserstatninger har gjort det sidste. Nu vil jeg give den skalle med træningen indtil næste vejning, og fortsætte med de måltidserstatninger til morgen og aftensmad :) Jeg har næsten tabt en centimeter yderligere over hele kroppen - så det er meget positivt! Det er for mig næsten centimetermålene mere end vægten der tæller. Men jeg er så glad for, at se at min indsats giver resultater.. Foruden vægt, fedtprocent og alle de andre dejlige ting man kan blive målt på, fandt jeg også ud af min kropsalder, som hold nu fast, er på 37 år!! Puha.. Det skal der også gøres en kæmpe indsats for at få reduceret voldsomt. Jeg er kun 22 for filan :) 

Det var lige en lille update på min vejning i dag. Hvis i har nogle spørgsmål er i mere end velkomne til at spørge..

1 kommentar:

  1. Du er sej camilla, sådan - keep up the good work!
    Haha ja, kroppens alder er bestemt ikke sjov at få af vide, man føler sig lige pludselig rigtig gammel ;) .. men er sikker på du nok skal få den ned! Tak for alle dine dejlige updates :)

    SvarSlet