mandag den 14. maj 2012

Backstreet Boys



Hej bloggen. 
Beklager jeg har været så passiv på bloggen de sidste par dage, men jeg har ikke kunnet oploade billeder, men det er lavet nu ;) så ovenover er lidt billeder fra den mest fantastiske koncert i lørdags. 
Det var helt perfekt, jeg kunne ikke have ønsket mere, eller bedre pladser for den sags skyld. 
Jeg rørte ved Nick (og jeg havde lyst til at græde som en 10-årig bagefter) 
Det var simpelthen ligesom at være 12 igen. Da de trådte ind på scenen fik jeg tårer i øjnene, det var min største teenage drøm der gik i opfyldelse. Og at stå SÅ tæt på dem, at have dem lige foran mig, og endda både røre AJ og Nick var næsten for meget af det gode. Jeg er nu 2 dage senere stadig helt oppe at køre over det hele. Jeg havde en perfekt aften med en perfekt veninde <3 

Her får i et par videoer så i kan se hvor gennemført de gjorde det, og hvor fantastisk stemning der var i Herning den aften. Nu har jeg også været til Britney Spears og Rihanna koncert, hvor alle der havde sidde pladser blev siddende - Under HELE Backstreet koncerten stod ALLE op. Det siger vidst alt :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar