tirsdag den 22. maj 2012

Outfits


Outfittet til venstre er fra igår, hvor mig og en veninde kørte til Aarhus for, at nyde det dejlige vejr på Café Viggo (vi drak kun en cola zero ;O)) Outfittet til højre er mit outfit i dag, hvor jeg skal til kursus i Viborg hele dagen (det er derfor det er så afslappet). Så jeg vil snart sætte kursen mod Viborg i dette skønne solskinsvejr. Men jeg er har glemt mine solbriller, så det er rimelig øv! 

Hav en skøn dag, solstråler <3 

Ps. jeg beklager at mine outfits billeder er taget af mig selv PT. Men jeg tænker at det er bedre end slet ikke at få nogen (jeg er normalt ikke en person der elsker, at tage billeder af mig selv. Men synes jo også, at i er nødt til, at se hvordan min egen personlige stil er) Håber i hvert fald i overlever ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar