søndag den 12. august 2012

Ferie + lidt spændende nyheder om bloggen












Jeg er netop kommet hjem fra den mest fantastiske ferie på Kreta. Ovenover lidt billeder fra ferien. Jeg har fra dag 1 min ferie startede, slappet helt og aldeles af. Jeg har i den forbindelse valgt ikke, at blogge for, at kunne koble helt fra. Hvilket har været meget nødvendigt, da jeg har arbejdet som en sindssyg inden jeg kunne komme til at holde ferie. Jeg håber ikke i har savnet mig for meget - men jeg har bestemt savnet jer, og savnet at blogge. Så nu er jeg tilbage for fuld skrue :-) Ferien har indeholdt afslapning, sol, badning, træning, mad, vin, drinks og det har bare været helt fantastisk. 

Mens jeg lå i varmen, modtog jeg en spændende mail. Bloggers Delight har udvalgt mig, som blogger på deres site, hvilket har været min drøm siden jeg startede med at blogge. Så det er ret stort for mig, og det er alt sammen fordi i alle sammen gider blive ved med, at følge med i mit liv, ideer og tanker. Så der skal lyde et kæmpe kæmpe tak til jer, mine dejlige trofaste læsere. Jeg skal nu igang med, at få flyttet det hele på deres side. Jeg skal nok opdatere, når jeg får et nyt link til bloggen osv. Håber på at kunne få samme design med derover, da det er noget der betyder rigtig meget for mig. Men jeg ved ikke, hvornår og hvordan det hele kommer til at foregå endnu. 

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med Bloggers delight, det er da vildt fedt. Følger selv en masse som skriver derinde, også er der jo bare en mere at følge. Samtidig dejligt med en fra Randers af, det er jeg også selv, så det hele ikke kun er fra Kbh. Håber selv at få min blog på derpå engang, hvad har du gjordt for at få den på der? Har du selv kontaktet dem, eller er det omvendt?

    Hilsen Charlotte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have :)
      Jeg er selv meget meget glad! Du har helt ret - de fleste bloggere er fra Kbh, og det kan vi jo ikke bruge til så meget..
      Jeg har intet selv gjort, så jeg ved virkelig ikke, hvordan de har fundet frem til mig - men det har de i hvert fald gjort.
      held og lykke med din blog. Jeg er sikker på de også henvender sig til dig en dag!

      Slet