tirsdag den 21. august 2012

Tattoo inspiration




Jeg har et lidt ambivilant forhold til tattoveringer. Mest fordi jeg egentlig synes de fleste tattoveringer er rigtig grimme. Største delen af mit liv, har det aldrig været noget jeg selv overvejede. Jeg er umiddelbart ikke "typen", der får lavet tattoveringer. Men for et par måneder siden fik jeg jo min helt egen. Min egen var ikke en impuls tattovering, jeg havde længe tænkt over den, hvilket var meget vigtigt for mig. Nu er det så sket, at jeg faktisk har lyst til, at få en enkelt eller to mere. Jeg ved, hvor jeg gerne vil have dem, og egentlig også hvad der skal stå - men jeg er nødt til at tænke lidt mere over det - permanente ting skal lige have lidt længere betænkningstid end min Mulberry taske fik :) Men derfor kan jeg jo godt få lidt inspiration andre steder fra, og det er hermed også givet videre til jer.



Min egen lille tattovering på venstre ringefinger.


2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det en fin tattoo søde <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, søde Stine :-)
      Jeg er også rigtig glad for den!

      Slet