mandag den 13. august 2012

5TH AVENUE





Jeg kan slet ikke forklare, hvor meget jeg glæder mig til imorgen at skulle besøge 5th Avenue i Randers. Her står den på ren forkælelse med ansigtsbehandling først, og dernæst nyt hår. Det passer perfekt med, at tirsdag er den dag jeg bliver vejet. For så kan jeg tage ned og se hammer godt ud, når jeg skal ned og vise Morten, at jeg har tabt mig igen :) For det er jeg meget overbevist om, at jeg har! (Men kryds nu lige en finger eller to alligevel)

Jeg er meget spændt på om de kan fange den hårfarve jeg gerne vil have - mest fordi mit eget hår er meget mørkt lige nu. Men i får helt sikkert et billede af resultatet imorgen. Jeg er nu helt tryg ved, at lade mit hår i deres hænder, da de er meget professionelle deroppe. Juhuuu hvor bliver tirsdag skøn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar