tirsdag den 14. august 2012

Himmelsk oplevelse hos 5th Avenue

Line, den søde pige der giver de bedste ansigtsbehandlinger. 

Jeg var i dag nede og få ansigtsbehandling og farvet mit hår, hos den skønneste frisør, 5th Avenue i Borgergade. Jeg har intet andet end rosende ord for den behandling jeg har fået i dag. Ansigtsbehandlingen var den bedste jeg nogensinde har fået - og jeg har fået mange. Foruden den skønne ansigtsbehandling fik jeg også farvet vipper og bryn. Efter første etape af behandlingen fik jeg en helt anden glød i ansigtet, virkelig virkelig skønt!! 

Efter den dejlige ansigtsbehandling, stod den på farvning af hår. De var så professionelle, og jeg fik den bedste vejledning. Det er virkelig en frisørsalon med holdninger - og de rette af slagsen. Det skinner tydeligt igennem, og man følte sig med det samme i trygge hænder. Jeg har fået den flotteste hårfarve, og de bedste råd. Det er en salon der ikke bare klipper dit hår kort, for at klippe det kort. De går virkelig op i, at man går derfra med et smil på læben, og er 100 % tilfreds. 

Det har været en guddommelig eftermiddag, hvor jeg har følt mig som en prinsesse. Pigerne dernede formår at skabe en så hjemlig stemning, at man straks føler sig tilpas og hjemme. Man fornemmede hurtigt, at de kunder der kom ind, var kunder der havde været der mange gange før, og det var rart at opleve. Jeg er helt høj af positiv energi, efter et par timer nede hos dem. Man kan ikke andet end, at blive glad og tilfreds i deres selskab. Gør jer selv den tjeneste, at tage ned og bliv forkælet. Se mere om deres mange spændende behandlinger på deres hjemmeside lige her! 

Kan kun sige TUSIND TUSIND TAK, for en skøn eftermiddag til pigerne hos 5th Avenue. Jeg er slet ikke i tvivl om, hvem der bliver min nye favorit frisør. Glæder mig allerede til næste gang jeg skal på besøg.  

Jeg laver snarest et indlæg om de produkter jeg har fået i håret dernede, som jeg skal igang med, at bruge herhjemme. 




De øverste billeder er fra imorges, og de nederste er efter behandlingen. Aldrig har mit hår været så flot og sundt. Ej men jeg er så glad og tilfreds, og det kan jeg mærke, at mit hår også er :)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind tak, Ina :o)
      Jeg er virkelig også bare så glad for det!!

      Slet
  2. Wow, fantastisk flot til dig! Vil du gå over til helt lysbrun? :) Jeg bor selv i Randers, og det er klart den bedste frisør!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Tusind tak :)
      Altså ikke helt lysebrun, mere brun med et karamel farvet skær - det synes jeg er så flot. Men jeg er allerede nu meget glad for mit nye hår.
      Du har helt ret - der er slet heller ingen tvivl hos mig om, hvem der løber med den titel. De er så søde dernede!

      Slet