mandag den 13. august 2012

Kærlighed til Medina


Jeg var til min første og absolut ikke sidste Medina koncert igår. Hun er simpelthen så mega fucking-fantastisk!! Hun er så meget sig selv, og det skinner igennem såvel hendes musik, stemme og udstråling. Da jeg var på ferie læste jeg hendes bog, hvilket har givet mig en kæmpe indsigt i hendes liv. Hvilket gør hende så meget mere sej. Hun er så kærlig og storhjertet person, der bare ønsker at få det bedste frem i folk. Jeg kan godt lide musikere der har en holdning, og som ikke bare synger for at være kendt, men for at deres musik kan gøre en forskel. Og jeg mener inderligt, at hun gør en kæmpe forskel. Snyd ikke jer selv for den oplevelse det er, at se hende i hendes helt rette element! 

PS. beklager der ikke er flere billeder og videoer, men min kære iphone synes det er rigtig sjovt at gå ud for tiden. Hvilket den selvfølgelig også gjorde under koncerten. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar