torsdag den 16. august 2012

Tirsdags-vejning


Glad og tilfreds efter vejning og nyt hår (dog uden make up)

Ja i tirsdags blev jeg så vejet, efter en uge på Kreta med all inclusive. Så i kan nok sige jer selv, at jeg var MEGET spændt på hvad vægten ville skrige efter mig. Men jeg havde sgu tabt et ½ kg! Jeg var så mega glad og tilfreds med mig selv. Jeg har nu 3,7 kg. til mit endelige mål er nået, og nu skal den virkelig bare have en skalle. Foruden at have tabt et ½ kg. havde jeg også forøget min muskelmasse (mon man gør det ved, at bevæge sig fra sit værelse og ned til poolen?!) og min bodyage er nu faldet til 26 år - juhuuu. Jeg elsker, at kunne gøre mig selv, og ikke mindst Morten enormt stolt når jeg opnår resultater, som egentlig ikke var forventet! Jeg har også bemærket, at når jeg møder folk jeg ikke har set et stykke tid, begynder de at kommentere, at jeg har tabt mig. De kommentarer betyder mere end man lige går og tror. Hold nu op, hvor er det dejligt! Det gør hele den hårde kamp, det hele værd. Rigtig dejlig fredag til jer <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar