mandag den 16. juli 2012

Den sidste tid har jeg:


Fået nye tøjstativer i mit walk inn.


Savnet min dejlige veninde, som har været i USA i 16 dage (heldige asen).



Nydt den ene dag med godt vejr vi har haft, ved Gudenåen med en skøn veninde, vindruer og Cola Zero.


Spist på Café i Aarhus med min kære barndomsveninde.



Arbejdet hjemmefra (sent).


Haft pink neglelak på fra Gosh.


Været ude og løbe en aftentur i mit nye tøj fra Nike.


Kørt op og fejret en veninde i sommerhus nær Løkken (var så heldig, at få lov til at låne mine forældres bil - hvilket gjorde turen en anelse mere behagelig)


Var i byen og få drinks med en en veninde. THUMBS UP for pige drinks.

Mange af billederne kommer fra Instagram -
Følg mig: CJ2082

3 kommentarer:

  1. Hej :-) Hvor har du købt dine nye stativer?

    SvarSlet
  2. Hej :o)
    Det er en af mine venindes kærester der har lavet dem for mig.
    Har de interesse - så kan jeg spørge hende om han har flere?

    SvarSlet
  3. Ja jeg kunne godt bruge to :)

    SvarSlet