torsdag den 12. juli 2012

8. vejning


Så kom 8. vejning og endnu en succes oplevelse!!
Jeg havde tabt endnu 1 kg. Og har nu kun 4 kg. mod min drømmevægt. det virker pludselig meget mere realistisk nu. Ikke nok med det - så har jeg tabt 4 cm. i taljen på en måned og hele 7 cm. i alt, siden jeg startede på denne omgang. Jeg har også tabt hele 6 cm. på hvert lår. Jeg kan virklelig selv se en forskel nu. Selv min far (som virkelig aldrig ligger mærke til noget som helst) sagde sidst jeg så ham: "Hold op hvor har du tabt dig nu". Jeg elsker at få den sætning af vide. Den gør mig helt høj! Det er det bedste i verden. Men jeg har fandme også tabt mig nu, og jeg fortjener de skulderklap jeg får (ja janteloven lever ikke hos mig lige for tiden). Jeg kæmper hårdt, men det er det hele værd. Jeg kan mærke de ting jeg skulle kæmpe imod at spise førhen, pludselig er ting jeg slet ikke har lyst til, eller behøver længere. Min sukkertrang er på vej væk - det var ellers noget jeg aldrig havde troet skulle ske. Men det kommer ligeså stille. Jeg spiser heller ikke så meget længere. Jeg kan mærke en kæmpe forskel på mit humør og lyst til livet. Jeg er gået hen og blevet en smule afhængig af at træne. Jeg savnede, at gå til spinning mens jeg var i London (ja, jeg ved godt det lyder sindsygt). Det er slet ikke sådan den gamle Camilla ville tænke. Hun ville glæde sig til, at komme hjem og ligge på sin sofa. Det elsker jeg nu stadig, men træningen kommer først. Og det er Morten jeg kan tanke for de gode tanker, og rigtig gode vaner. Så endnu engang et kæmpe tak til verdens bedste personlige træner, Morten!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar