fredag den 6. juli 2012

Den bedste personlige træner


Jeg er nødt til, at komme med den største anbefaling til min personlige træner, Morten René Pederzen. Han er det mest sympatiske og godhjertede menneske jeg længe har mødt. Han formår, at man føler sig tilpas i hans selskab med det samme. Men foruden at være rar og forstående, presser han dig til det maksimale, og forventer resultater. Det er den helt rette holdning for mig, og jeg kunne aldrig nogensinde, have klaret mig igennem mit projekt, uden hans hjælp! Han er en enorm støtte og hans positive sind og holdning smitter. Selv når der ikke er kommet voldsomt gode resultater, finder han noget andet positivt at fokusere på. Hvis du har brug for et skub bagi, for at opnå dit mål, er Morten den helt rette. Læs om hans personlige træning, slankehold, Tea Green kur og meget meget mere her!

At vælge Morten, har uden tvivl været mit livs bedste beslutning - og jeg kan ikke beskrive med ord, hvad min livsstilsændring har betydet for min livskvalitet. 

JUST DO IT. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar