tirsdag den 24. juli 2012

9. vejning


Så kom den 9. vejning - og der var røget 300 gram mere. Jeg havde nu håbet på et helt kg. da jeg de sidste 14 dage har trænet hver dag, enten spinning, stram op eller løb. Men på trods af vægten ikke har rykket sig så voldsomt, som håbet - så er der sket mange andre ting. Fx er min body-age faldet med hele 5 år på 14 dage, så jeg har kun 5 år tilbage, før min egen alder matcher med den ;) Derforuden har jeg også forvandlet hele 1,5 kg. fedt til muskler - hvilket er noget af det vigtigste. Har man en høj muskelmasse vil det nemlig blive meget nemmere, at holde sin vægt, da forbrændingen forhøjes. Det vil sige når jeg spiser, så vil min krop helt af sig selv, sætte forbrændningen op, og gå igang med at bearbejde den mad jeg indtager. Det er sejt, som ens krop kan gøre sådan nogle ting ;) Et andet tal jeg er meget glad for, er det tal der viser hvor meget fedt jeg har om mine indre organer - det faldt fra 3 % til 2 %, hvilket er meget meget lidt - Morten var stolt - og det er jeg faktisk også selv. Jeg synes det er utroligt, som resultaterne kommer snigende. Jeg føler ikke længere, at det er en kamp, men blot min hverdag nu. Mine rutiner har ændret sig markant, og jeg nyder virkelig, at dyrke alt det motion. Jeg får helt abstinenser når jeg ikke får trænet. Det er jo fantastisk.
Nu skal jeg bare give den maks gas, inden jeg flyver til Kreta d. 4. august, hvor mig og Morten har aftalt jeg  bliver vejet inden. Jeg skal være sommerklar - det har hele tiden været mit mål. Jeg nægter at frygte, at hoppe i min bikini - og som jeg føler lige for tiden, ja så glæder jeg mig faktisk. Jeg kan mærke at jeg ikke længere frygter mit spejl. Jeg kan (næsten fra dag til dag) se en forskel nu, og det er dejligt. Jeg har aldrig kunnet sige sådan, aldrig følt at jeg nogensinde kunne blive tilfreds - men det er på vej, og jeg når snart i mål!

1 kommentar:

  1. Hvor er du sej! Er det dine egne bukser fra før????

    SvarSlet