tirsdag den 12. juni 2012

Advarsel mod Marc Jacobs i Aarhus!


Jeg købte denne lækre taske i slutningen af Marts. Efter blot små 3 uger faldt en af skruerne i logoet af.
Jeg tog selvfølgelig til Aarhus med tasken for, at få den fixet. Da jeg så spørger om de er søde, at sende tasken til Randers når den er lavet, får jeg svaret: "Vi kan jo ikke gøre for, at du ikke bor i Aarhus" Og de ville på ingen måder sende tasken til mig. Det var for dyrt for dem, og de havde jo også udgiften med, at sende tasken til Italien for at få den lavet. Der er onsdag i næste uge gået 2 måneder, og jeg har stadig INTET hørt fra butikken. Jeg har haft ringet til dem, hvorefter jeg fik samme svar, at det kunne absolut ikke være deres problem, og da jeg var i Aarhus for at købe min Mulberry taske var jeg også inde for at spørge om tasken skulle være kommet, der fik jeg samme svar, og samme attitude fra begge piger der stod i butikken. Aldrig har jeg været udsat for så flabet personale, og en så grim attitude. Jeg kunne ALDRIG drømme om, at gå ind i købe noget i deres butik igen. Jeg er rystet, over at de mener de kan tillade sig, at tale til deres kunder på den måde. HOLD JER FRA DEN BUTIK.. De yder absolut ingen service, jeg gik til sidst fra butikken og sagde:" Ja tak for hjælpen kan jeg jo ikke sige!"

Jeg håber da jeg på et tidspunkt får min taske at se igen. Men jeg vil fra nu af tale rigtig dårligt om deres butik - det er det eneste de har fået ud af deres flabede svar.

6 kommentarer:

  1. Hold da op en dårlig service... Jeg vil anbefale dig, at skrive til deres agent/hovedkontor i DK og klage.. Men har desværre læst/hørt det fra andre..
    http://www.aok.dk/shopping/marc-by-marc-jacobs#what:Shopping

    Knus

    SvarSlet
  2. Ja jeg er virkelig helt rystet! Jeg får bedre service hos H&M.. Jeg har klaget til deres engelske kundeservice, men det kunne da godt være jeg også skulle til den danske - for de kan da ikke have en butik der yder så ringe service!

    SvarSlet
  3. Foøj for den LEDE hvor hader jeg bare folk der behandler andre sådan!

    SvarSlet
  4. Jeg kommer til at tænke på Pretty Woman - der hvor hun også bliver behandlet som skidt.. FØJ... håber du får en undskyldning hvis du skriver og klager, for DET ville være på sin plads.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Anja! Jeg er også vildt rystet over den behandling.. Men jeg tror desværre det er en generel holdning de har i butikken. Kundeservice er ikke et ord de har hørt i hvert fald :)

      Slet
  5. Jeg var også derinde for at bytte nogle øreringe, og ekspedienten var den mest ubehøvlede, snobbede og flabede pige. Vi kunne så se på kvitteringen, at hun hed Cæcilie, så min mormor ringede ind til butikken for at fortælle om episoden. Jeg har nu i dag igen været derinde, og hun var der ikke. Det var til gengæld to super søde og hjælpsomme ekspedienter. Så jeg tror (og håber) at hun er blevet fyret. Knus Alberte. albertelindberg.blogspot.dk

    SvarSlet