tirsdag den 5. juni 2012

Med omtanke


Jeg var imorges på "Klinik Med Omtanke" for at få en dejlig behandling. Jeg havde glædet mig utrolig meget, for jeg elsker at forkæle mig selv. Og det skulle vise sig slet ikke at være en skuffelse. Jeg blev mødt med smil og varme, og jeg følte mig med det samme tilpas! Det var en skøn oplevelse, og jeg gik derfra med en skøn følelse. Ikke nok med at jeg fik en god omgang benmassage (som var tiltrængt efter en times spinning imorges kl. 06.15) så fik jeg også Kranio Sakral Terapi, som er:

"En blid og behagelig behandling, hvor der behandles med et let tryk eks. hoved, nakke, ryk og korsben. Du vil opleve at din krop tager imod og at kroppen kan mærke, at den her kan hente støtte og ro. 

Kranio Sakral Terapi arbejder primært gennem det autonome nervesystem (stres/afspændning) og kan tilbyde noget ganske særligt. Der arbejdes med et let tryk bla. på knoglerne i kraniet og korsbenet, men involverer også membranerne som holder hjernen på plads og væsken som cirkulerer i rygraden og omkring hjernen. Klienten kan beholde sit tøj på under behandlingen.

Kranio Sakral Terapi kan forberede/lindre: 

- Hovedpine
- Smerter i ryg, nakke og skulder
- Manglende energi
- Fysiske og psykiske tilstande
- Afbalacering af muskler og skelet
- Indlæringsproblemer

Det var meget specielt, men bare så utrolig rart og behageligt. Jeg har haft mange problemer med mine knæ og mine skinneben - det skulle være væk nu, hvilket jeg er meget spændt på at opleve - men jeg tror 100 % på det! 

Helt sikkert en massage form jeg varmt vil anbefale, og jeg vil også anbefale "Klinik Med Omtanke", da jeg synes det er utrolig vigtigt, at man føler sig tilpas og hjemme under sådan en behandling. Det gjorde jeg med det samme jeg trådte ind. Så hvis i vil give jer selv lidt forkælelse, kan i læse mere og bestille tid Her! 

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla

    Glad for du var tilfreds med behandlingen.

    Hav en fortsat god dag

    kh Benedikte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde jeg helt bestemt :-)
      Stor ros!

      Slet