mandag den 11. juni 2012

5. vejning


Så kom 5. vejning igår! Og juhuuuu jeg havde tabt 1 kg. denne gang. Det betyder at jeg nu kun har 6 kg. tilbage, før mit mål er nået. Det føles en smule mere overskueligt, end 9 kg!
Men det har været hårdt de sidste 14 dage, og det bliver kun hårdere fra nu af. Men jeg ved, at hvis jeg kan klare det her, så kan ALLE klare det. Jeg er ret overbevist om, at biofactoren fra In2zym har gjort en stor forskel denne gang, da den sætter fedtforbrændingen op. Ikke nok med at jeg havde smidt 1 kg. Der var også røget 1 cm. over det hele, og på mine lår endda hele 2 cm. Så der kommer resultater, når man kæmper for det :-)))

I aften kan jeg vise jer en lille overraskelse, som jeg er meget spændt på, og en lille smule bange for. Så følg med :)


3 kommentarer:

  1. Du er simpelthen så monstersej :D

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er du bare sød! Tusind tak, Anja :-))
    Det er så dejligt med den støtte..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt! Kan jo se hvor meget du har kæmpet og stadig kæmper. Det er sejt!

      Slet