onsdag den 13. juni 2012

Forever





Så fik jeg min tatovering. Jeg har tænkt over den længe, og fik af vide af min far, at jeg ikke måtte gøre det før jeg flyttede hjemmefra, hvilket jeg overholdte :) Der står CCM, som står for Camilla, Connie og Mary (mig, min mor og min bedstemor). Det er en tatovering, som betyder rigtig meget for mig. 

Jeg havde været vildt nervøs for, hvor ondt det mon ville gøre - så min dejlige veninde Sabrina tilbød at tage med for, at holde mig i hånden (hvilket faktisk slet ikke blev nødvendigt) Men det hjalp meget at hun var med (og var så sød at tage billeder og endda optage det hele ;-)) 

Jeg er rigtig glad for, at jeg fik den lavet - og Troels der har lavet den er utrolig dygtig og han var ekstremt god til at lave lidt sjov så jeg faldt lidt til ro! :) Han kan klart anbefales.. I kan se videoen (og mig uden makeup) nedenfor:  



3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Utroligt så detaljeret han har kunnet lave den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak Laina :-)
      Er virkelig også glad for den.
      Synes også han har gjort det utrolig godt!!

      Slet
  2. Virkelig flot tattoo!
    Jeg har selv et par stykker, men her hvor jeg bor er der ingen der vil lave dem det sted som du har, hvilket jeg ærger mig meget over! Hvad er navnet på stedet? (Og hvor ligger det?) :-)
    Fed blog buy the way - den ligger under mine favoritter ;-)

    SvarSlet