onsdag den 15. august 2012

"Ej Sikken Leg" :)


Jeg ved jeg har læsere i forskellige aldre. Dette indlæg er til mine "forældre-læsere". Jeg blev tippet om denne app / magasin der hedder Ej Sikken Leg. Det er et magasin der har et utal af spændende artikler om børn, til børn og til forældrene. Jeg kan nævne artikler omhandlende: selvværd til dine børn, børne-yoga, råd til spændende lege med børnene, inspiration til hvordan man lærer ens børn "Tab og vind med samme sind", Lav akrylmaling med dine børn, råd til Ipad Apps der kan være lærerrige for dine børn. Jeg kan blive ved - der er virkelig mange spændende artikler! Den artikel jeg fandt mest spændende (nok mest fordi jeg ikke selv har børn), var artiklen omkring selvværd. Der er videoer du kan se direkte, der kan styrke både dit og dine børns selvværd. Vi kender selv følelsen af, at ens selvværd ikke er på sit højeste. Derfor er det meget vigtigt, at styrke sine børns selvværd helt fra start. 

Det er et meget meget gennemtænkt magasin, som jeg er sikker på kan gavne rigtig mange forældre. Der bliver delt råd og erfaringer, med en gennemgående hyggelig og behagelig tone. Det er et blad selv en pige uden børn (som mig), kan få inspiration ved at læse. Gør jeg selv den tjeneste at gå ind og hent bladet, og nyd den rare og behagelige atmosfære der skinner igennem det meget velskrevne materiale :)

Søg på dette navn i Appstore: Ejsikkenleg (Ej Sikken Leg Mag)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar