torsdag den 29. marts 2012

Busy busy bee..

Jeg er rigtig ked af mine indlæg de sidste par dage har været en smule halvhjertede - jeg har haft en stresset uge, der har bragt rigtig mange forskellige følelser. Bla. kommet tilbage på job efter 2 dages fri = meget arbejde, begravelse af en af min mors kære veninder, MANGE TIMERS SAND salg, veninde hygge, over arbejde i Nybolig, oprydning i walk-inn, og lejligheden skal jo også gerne holdes ren.. Puh. 
Håber i kan bære over med mig, for imorgen er det fredag, hvilket betyder det er den sidste dag med SAND salg, som bevirker at jeg får alle mine lækre ting med hjem, så jeg kan vise dem til jer :-) wihuu.  Og så er der weekend, som skal bruges på kæreste hygge og indflytter-fest for mine dejlige veninder <3

Lige nu sidder jeg og overvejer at købe nitter i guld til at sætte på kraven på en hvid skjorte.. 500 nitter koster omkring 55 kr. INKL. fragt, det er jeg vidst nødt til!


2 kommentarer:

  1. hej :) ved du hvor man kan købe nitter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :)
      Ja det kan du tro jeg gør - Ebay.
      Men hvilke søger du - så skal jeg finde et link til dig.

      Slet